čtvrtek 24. prosince 2015

Vánoční strom

Vánoční strom jak hrom... chtělo by se napsat. Je opravdu větší, než jsem původně zamýšlela a není to borovice, ale když nám jej tchán zařídil i s dovážkou až do domu, nešlo říci ne. Jedle jsou krásné a vznešené stromy, mám však raději borovice. Nicméně jsem za tu naši jedličku ráda a v černém koši ji to u nás moc sluší.





Dárky mám zabalené, cukroví "napečené" (nepeču, bohužel nebo bohudík se to u nás nejí), dům v rámci mých možností naklizen, strom nazdoben, vánoční atmosféru už jsem také trochu nasála, takže Ježíšku, čekáme na Tebe!

Dávám si kávu, k tomu pár kousků nepečeného cukroví, chystám oběd a těším se na večer. Na tyto Vánoce jsem se těšila obzvlášť, protože letos už to Maruška vše pořádně vnímá a těší se hlavně na řízek (její nejoblíbenější jídlo) a na dárečky. Dokonce už i nějaká vánoční přání vyslovila. Chtěla vláček, miminko a Kinder vajíčko :-). Přeji jí, aby se jí přání vyplníla a Vám, moji milí, přeji Vánoce o klidu, pohodě a radosti!

Vaše Katka









Žádné komentáře:

Okomentovat