pondělí 11. dubna 2016

Korálkové DIY

Sice má Maruška v pokoji vestavnou skříň s dostatkem úložného prostoru, takže většině by přišel nápad
se závěsným věšákem naprosto zbytečný. Ale víte co... Tohle není o tom, zda je to potřeba, tohle je o malé parádě a malé parádnici ;-).

Závěsný věšák (nepřišla jsem na to, jak takovou věc jednoduše pojmenovat :-)) jsem několikrát zahlédla
na Pinterestu a to už kdysi dávno. Až teď jsem se dostala k jeho realizaci, i když to zabralo jen chvilku. Starou větev jsem odrbala a natřela na bílo. Dřevěné korálky mám již z předloňských Vánoc. Dlouho se válely nevyužité ve skříni. Některé jsem nabarvila na oblíbenou růžovou, bílou a šedou. Korálky jsem navlékla na bílou šňůrku,
do stropu zaťukala 2 hřebíky, šňůrky na ně uvázala a celá ta paráda byla s minimálním časem a úsilím hotová.
Na věšáku máme na ramínku pár našich oblíbených kousků. Maruška si začíná v oblékání vybírat, tak je to občas o maminky nervy, než se někam vypravíme, tak třeba ji pár vystavených kousků usnadní výběr.

Nelze přehlédnout pandí nálet. Zajíce začínají pomalu střídat pandy. Zatím si to užívám, protože až to budou princezny a víly, pak budu ještě ráda vzpomínat na ty infantilní medvídky a zajíčky :-).

Trochu mě to vyrábění zase chytlo, takže chystám další věc. Malým parádnicím a parádníkům zdar!

Krásný nový týden, Katka








10 komentářů:

  1. Pokojik je nadherny cely, vcetne noveho vesacku. Panda ladi bezvadne;-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný pokojíček, dívala bych se donekonečna... a věšák taky super!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, díky! Ještě kdyby tak chtěl vydržet donekonečna uklizený :-D

      Vymazat
  3. Nejkrásnější pokojíček pro holčičky :-) krásná práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuji! Však Lukášek ho má také stylový! Zdravíme malého modela :-*

      Vymazat
  4. To je naprosto úžasný! A dokonalý! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt se tak moc líbí? Tak to s Mařenkou moc děkujeme!

      Vymazat
  5. Ten věšák je naprosto boží. Už tu dumám, že ho kluci určitě taky potřebují. Jen ten čurbes, co by na něm visel... asi si opět budu muset nechat zajít chuť. Ale u Marušky mu to moc sluší. Jsi šilula ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendul, dneska už to taky nevypadá tak nastylovaně jako na fotce. Mary není z těch pořádkumilovných dětí... Víš jak.. :-D Jsi zlatá, děkuji!

      Vymazat