čtvrtek 25. srpna 2016

Hlavně jednoduše

V posledním článku o ložnici jsem psala něco o tom, že bych ráda vyměnila noční stolky za nějaké jiné, stabilnější. Dřevěné štokrle vypadaly vedle postele sice poměrně dobře, nicméně měly jednu velkou nevýhodu- byly hodně nestabilní. A jak nám stále padaly, ať už po náletu Mařenky, nebo náletu mém, a to stačilo jen zavadit vysavačem, byly za ta léta již hodně potlučené. Našla jsem tedy vhodné adepty v podobě kovových poliček s odkládací ploškou na knihu. Poprvé jsem je zahlédla u Kasii z My full house. Pak už zbývalo jen domluvit zaslání poliček z Dánska do České republiky a byly doma.

Vyměnila jsem také černé mini lampičky za tyto silikonové s dlouhým přívodním kabelem. Ty mi totiž dávají prostor k dalšímu stylingu. Stále je tady možnost jejich zavěšení ke stropu na lustrháky či na nějaký dřevěný věšáček na zeď. Původní lampičky mám uschované a doufám, že se jednou dočkám jejich připevnění v koupelně. Stejně tak doufám v brzké dokončení samotné koupelny.

Na pomyslném ložnicovém wishlistu mi zbývá odškrtnout "jen" to lněné povlečení, po kterém už pokukuji roky. Ale vždy se bohužel najde něco, čemu musím dát přednost. Zatím do lnu zachumlávám každý večer alespoň hlavu.

Krásný zbytek prázdnin,
Katka








Náramaky z bílého tyrkysu a labradoritu od šikovné Dominiky z D.minique

20 komentářů:

  1. Úžasné, už jsem psala na instagram. Náramky jsem také neodolala. Už delší dobu jsem na ně koukala, jsou krásné. Po dlouhé době si udělám radost něčím pro sebe a mou Barunku, ne jen do bytu. Díky za moc pěkné příspěvky. Krásný zbytek prázdnin. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, děkuji za pochvalu. A ano, náramky jsou dokonalé. Nosím je k šatům, keckám, prostě ke všemu a skoro pořád. Snad budou mé další příspěvky stále přínosné či snad inspirativní. Hezký den do Sušice!

      Vymazat
  2. Tak ty noční stolky jsou boží! A celá ložnice je nádherná! Bezkonkurenční...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, přes počáteční nejistotu, jak to celé vlastně dopadne, jsem nadšena. A jsem moc ráda, že se ložnice líbí i jiným. Děkuji :-*

      Vymazat
  3. Kači, krása veliká !!!!! Ty stolky nemají chybu !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, jsem opravdu ráda, že stolky se líbí i dalším a ne jen mě. Děkuji moc!!

      Vymazat
  4. Krasne minimalisticke stolecky, pro me neokoukane, to se ceni;-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, vystihla si to. Chtěla jsem, aby ložnice působila alespoň částečně neokoukaně... Snad se mi to podařilo. Moc děkuji :-*

      Vymazat
  5. Paráda ♡♡♡ moc mě bavíš ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné do posledního detailu ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Stolky bozi! Lampicky uzasne! Lnene povleceni bude (koho mi to pripomina?) Myslim, ze se ti to moc povedlo✔️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Klárko, myslíš, že s povlečením si uděláme radost ještě letos?? :-D A velké DÍK!!

      Vymazat
  8. Dobrý den. Mohu se zeptat odkud máte ty černé lampičky? Moc povedené!!! díky Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, moc dekuji. Jedna se o lampicky Bollard od Menu. Ke koupi například na designville.cz ;-) Hezky den, Katka

      Vymazat
  9. Ahoj, kamaradka me poverila ukolem zeptat se odkud se daji sehnat ty plakaty balerinek? Konkretne ten nalevo. diky:) Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Hello. Please could you tell me where I can buy the bedside table from ?
    Thank you :)

    OdpovědětVymazat