středa 7. prosince 2016

LALA Vánoce

Jednoduché dekorace jsou ty nejhezčí. A nemusí být ani designové. U Vánoc to pro mě platí dvojnásob. Věci, které si vybírám, vybírám tak nějak intuitivně (nebo snad srdcem?). Čímž nepopírám, že doma nemám několik "IN" kousků... A i když to možná bude znít přihlouple, tak i sebemenší designový trendy kousek musí mít se mnou něco společného, být mi něčím blízký, nebo mít nějakou vypovídající hodnotu, ... Ale to už jsem moc odbočila. Při výběru vánočních dekorací u oblíbených LALA design jsem se právě tímto snažila řídit.

Taková větvička sušeného či čerstvého eucalyptu zavěšená na provázku vypadá, i při svých poměrně nízkých nákladech, nanejvýš luxusně. Já tu svoji zavěsila na kožený provázek do jídelny. Náš frenchpress je všudypřítomný a hojně využívaný. Skoro každé ráno se snažím si vyšetřit chvilku a dát si v klidu kávu, dřív než začne pravidelný denní shon. V těchto mrazivých ránech, kdy po cestě do školky vždy vymrznu, mám pak doma u kávy většinou po ruce nějaký pléd, do kterého se balím, abych se pořádně zahřála. Přes den mě přeci hřeje práce :-) Tento krémový přehoz od IB Laursen je ideálním společníkem při mých chvilkách sladkého nic nedělání.


Pokud hledáte zajímavá řešení, nadchne vás stejně jako mě adventní věněc, který jsem vytvořila pomocí malých betonových květníčků. Na vás je, čím si je dodekorujete. Do květináčků jsem nasypala písek, zapíchala do něj svíčky a dozdobila jsem je mechem a trochou borůvčího. 


LED světelné řetězy na tenkém drátku doslova zahltily blogové, instagramové a pinterestové účty. Já jim také trochu propadla. A tak tento 20 diodový, původně vypůjčený jen pro focení, jsem už zpět neodesílala :-).


Krom LED řetízků budete pravděpodobně často narážet na mnoha fotografiích na papírové hvězdy od House Doctor různých velikostí.  Vánoční hvězdy se na LALA design sice rychle vyprodaly, ale mám čerstvou informaci od paní majitelky, že během dneška či následujících dní budou opět doskladněny. S rozhodnutím, zda hvězdy pořídit, určitě neotálejte. Další várka bude mizet stejně rychle jako ta první. Sama jich mám několik a jestli jsou nějaké vánoční dekorace, které by měly každoročně a vánočně zdobit naši domácnost, budou to právě tyto hvězdy. 


 Betonový svícen s táckem můžete opět ozdobit větvičkami, mechem, borůvčím, drobnými vánočními baňkami,... prostě čímkoliv co vás napadne.


Poslední věc, kterou jsem měla zapůjčenou pro focení a která mě také nadchla, jsou vánoční dekorační stromečky od Apothek, které jsou k dostání v bílé a bronzově hnědé barvě. A jaké budou naše Vánoce 2016? Hodně přírodních dekorací, sem tam doplněných o nějaký ten drobný, designový kousek. O nich zas někdy příště ;-)


Ještě bych mohla zmínit dvě věci, které vás jistě potěší. Pokud se rozhodnete udělat si radost na e-shopu LALA design a zadáte kód "kajastef15", máte okamžitou slevu na celý nákup 15%. A máte na to čas do neděle 11.12. Další krásnou zprávou je, že na FB stránkách LALA design byla 5.12. spuštěna vánoční soutež, ve které můžete soutežit o poukázky k nákupu na jejich e-shopu. Teď už bych vám pouze popřála hodně štěstí, pokud se rozhodnete soutěžit.

Hezký den,
Katka


6 komentářů:

  1. LALA Design mam rada, vecicky jsou opravdu moc hezke. Take mam rada prirodni materialy, tam se nic neztrati a hodi se jak k modernimu, tak i vice venkovskemu interieru. Hezky veecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, přesně moje řeč a moje gusto. V týdnu před Vánoci bych ráda vydala článek nejen o koberci ale i o našem vánočním deco, kde jsem si s přírodninama opravdu vyhrála. Krásné svátky, PA Katka

      Vymazat
  2. Katko, kam prosím přesně zadat kód "kajastef15"? Do poznámky? Nevidím tam totiž žádné políčko na uplatnění slevového k´du. Děkuji za pomoc, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, snad jste si poradila i beze mě... A já se tímto omlouvám za pozdní odpověď. Krásné svátky, PA Katka

      Vymazat
  3. Prosím jak máte velkou tu černou hvězdu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, černá hvězda je ta nejmenší prodávaná a tuším, že má cca 42cm. Katka

      Vymazat