pátek 9. března 2018

Lampa Ypperlig

To, že mám pracovní kout v obýváku, jste asi postřehli už minulý rok. Fotím ho poměrně často (hlavně na IG) kvůli jeho "fotogeničnosti". To, že mám jakousi "String obsesi", je možná také patrné :) A to, že je String šíleně variabilní, asi také není nic nového pod sluncem a odtuší to i horší pozorovatel třeba právě na základě mých fotek :) Takže stačilo, aby mi večer před spaním hlavou bleskla myšlenka na malou změnu a následující den už myšlenka nebyla pouhou myšlenkou... To jsem celá já. Vždy se pro něco nadchnu, nekoukám nalevo ani napravo a jednám :)


Do pracovního koutu mi přibyla skříňka, která byla předtím zavěšena nad gaučem. Prostoru nad gaučem to opticky odlehčilo a já měla konečně tolik potřebné místo pro ukládání různých dokumentů, kabelů a fotopříslušenství. Určitě je to změna k lepšímu, ale má to jeden háček - napadla mě další myšlenka na další změnu, a to už si tu mnozí musí ťukat na čelo :) Nedivím se. I já nad sebou občas kroutím hlavou, čeho jsem schopná :) Jestli další změnu se Stringem uskutečním, nevím. To závisí na mnoha proměnných :)



Ale proč opět článek o mé pracovně tady v rohu obýváku? Pořídila jsme si stolní lampu. Lampu,  která předčila má očekávání. Neměla jsem možnost ji před koupí "osahat" a napjatá jsem zůstala až do chvíle, než mi přistála doma díky mé sestře. Ikeu v Praze poslední dobou vždy míjím, bohužel není čas. Lampa je z kolekce Ypperlig, která je výsledkem spolupráce designérů Ikea a dánského studia HAY. A já jsem z kolekce hodně nadšená, z jejich spolupráce jakbysmet. Doufám, že se do obchodního domu dostanu dřív, než skončí prodej celé kolekce.



Lampa mě překvapila svým příjemným, ale zároveň dostačujícím světlem, které ji poskytuje LED žárovka. Nechybí ani stmívač a nastavitelné rameno, které nasměrujete, kam potřebujete. Minimalistický a subtilní vzhled jsou jen další body navíc! Takže díky, Ikeo, díky za ni!



Možná bych na závěr měla ještě dodat, že lampa je určená do naší druhé pracovny, protože tady... Tady bych ráda časem svoji vysněnou od Lampe Gras... Ale zatím si ji tu moc ráda nechám, sluší ji to tu  a já tu světlo po večerech hodně postrádám.


Fajn dny, Katka.






Kalendář na rok 2018 mám od své kamarádky Kláry, který sama navrhla. Tvoří pod značkou kajastef. Pořídit jej můžete na etsy.com v několika dalších barevných variantách.








2 komentáře: